Ny vecka


Ja, 5.5 timmar skrapade jag ihop idag. Var på kontoret och fick mig mitt nya schema, vilket innebär att jag numera jobbar snäppet mer än halvtid. For now at least.
 Det sköna är att istället för att ha typ 5-6 objekt, har jag från och med imorgon bara 3 om dagen =)
Men jag tycker jävligt synd om T, som jag tagit platsen för nu eftersom hon är sjuk. Hoppas du blir bättre!!

Festen i lördags rockade, även om Jackie (jag) var en aning upprörd. Minst sagt.
Först bussjäveln som aldrig kom, vilket innebar att vi fick stå ute i regnet i nästan en timme och vänta. Ringde till Östgötatrafiken och undrade vart i helvete bussen var. Tro fan att dom jävlarna var skitförbannade och typ skällde ut tjejen som ringde (hon stod med oss och väntade). Dålig jävla stil Östgöta(skit)trafik!!!
Till slut kom vi i alla fall fram till Ryd där vi "minglade" lite i Jackys lya. Regnet öste utanför, men vi beslutade oss i alla fall om att gå till Skäggetorp. Jag, Anne och Jacky gick på rätt bra ner, de andra kom väl typ en halvtimme senare ha ha. Där emellan fick jag både mess och samtal av en viss person i mitt förflutna. Visst, det var väl trevligt. Men när man blir kallad för slyna för att man inte är intresserad av att gå till sängs med personen - då har det fan gått för långt. Omoget!
Vi kom som sagt hem vid fem, så det var en lyckad fest med roliga människor. Det blev ett par filmer (starring Anne as Dr.Evil and Kalle as The Good Guy, director Jackie) , massa kort och minnet i behåll (trots alla öl).
Jacky, Micke, Kalle, Karl, Jocke, Andreas, Anne och Virre - fett rolig kväll. Blir mer nästa då det är inflyttningsfeeeest =)

Ja. Eftersom jag till en början inte kommer ha en dator i min lya kommer det innebära att jag inte kommer uppdatera min förträffliga blogg lika ofta som jag gör i dagsläget. Därför tänkte jag passa på att lägga ut en liten personlig annons, som går bra att svara på närsom.
 
Man sökes!
Du är 23-28 år, mellan 190-200 cm lång, väger mellan 85-90 kg, har mörkt hår, gröna ögon och markerade ögonbryn. Vidare har du en liten fast rumpa, stora händer, muskulös rygg samt luktar gott.
Du är spontan och gillar sporadiska galenheter, du är inte rädd för att göra bort dig och vidare är du glad, omtänksam och jävligt rolig. Du har hel och ren klädstil, åt det rockiga alternativt det slackiga hållet.
Just ja - du får gärna ha stor snopp också =)

Någon? Någon alls??
Typ någonstans i närheten av denna snubbe, fast om du är lite "tjockare" än Jakan så går det bra ändå =)

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0