Hej Hopp!


Haft lite helgpaus från datorn, ganska skönt faktiskt.
Men nu är det måndag igen!

Bjarne fyllde som sagt 23 år i fredags, och det var jättetrevligt. Vi satt ett bra atg i hans lilla källar-lya, jag och marcus fick sitta på en dubbelvikt madrass för att han knappt har några möbler än ha ha.
Sen på kvällen gick jag, Bjarne och Helena ut och det blev Harrys. Eftersom jag inte varit ute nånting knappt i K-stad så var det jättekul. Massa dans med Helena och häng med Bjarne.

Hela lördagen gick åt att bara vara bakis. Fy fan, man ska inte tävlingsdricka drinkar.... Jag som knappt tål sprit.
Söndagen var jag o älskling iväg och handlade och sen slappade vi framför massa film.
Har sett sjukt mycket film denna helg!

Virre ringde dessutom igår, och idag kommer hon hem till K-stad från Linköping. De landade i Sverige i lördags, de hade tydligen fått matsjuka av den turkiska maten. Lär få höra en del roliga detaljer imorgon.
Men idag ska jag umgås med Helena, vi ska till stan och hitta på något.
Hela veckan uppbokad faktiskt! Skönt för en gångs skull.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0