Solarie & Alfa-kassa


Fy fan, hela dagen har jag bara legat och latat mig i soffan och läst bok.
Så seg!

Om en timme ska jag gå in mot stan och lägga mig i ett solarie medan älskling tränar.
Har inte solat på hur länge som helst, så det ska bli jävligt skönt!
Men det ser verkligen ut som ett bombnedslag här, och jag är helt blek och finnig (jävla p-iller!!)
Dags att ta sig i kragen och dona lite här innan söt kommer hem och får se allt. I o f s sa han uttryckligen åt mig att jag absolut inte fick röra disken, för den skulle han ta - men jag tar den nog i alla fall.
Sen blir det nog lite kina-takeway, film och gos i soffan och en tidig kväll för både mig och älskling.
Och imorgon är han leeeeedig! Mys!

Sen måste jag fixa alfa-kassa papprena. Örk!

Hoppas ni har en roligare dag än jag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0