Arbetsintervju idag


... klockan halv två utanför Marcus arbetsplats.
Om jag får jobbet kommer jag jobba två trappor ovanför honom =)

Idag har jag och söt varit ihop i 3 månader. Låter så lite, men det är helt underbart!

Sitter här och dricker kaffe och uppdaterar mig i bloggbärlden. Blev inte mycket bloggande i helgen alls... I lördags var vi först hos Nettan en sväng, sedan drog vi till Åsa och Andreas och spelade Buzz! och körde Singtstar och drack och hade kul. Hela dagen igår låg vi bara bakis, eftersom Anderas bjöd på x antal Galliano-shots..... Inte undra på att man blev full!

Om ca 1 timme ska jag dra ner till stan, sen efter intervjun ska jag fika lite med älskling. Efter det blir det att gå hem igen och städa undan, det behövs verkligen. Allmänt halvtråkig måndag på schemat med andra ord!

Hoppas ni har en rolig början på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0