men vad fan?


Eftersom jag har så otroligt tråkigt så sitter jag och kollar lite bloggar.
De stora bloggarna som är stora just för att de uppdaterar ofta suger ju! Inte en enda uppdatering på hela dagen typ.
Stackars mig.
Och de mindre bloggarna. Herregud.. Igår kom jag in på en blogg som handlade om en 14-åring som älskade att sticka?  
J a j a.

Älskling saknar mig. He he. Jag saknar honom med men det är inte poängen ser ni! 
Jag tycker bara att det är så gött. Att han saknar mig. Undrar om stackarn äter något nu när jag är borta =P Puss på dig Marcus! 

Nä fan. Jag har varit och köpt ett par bira. Fy fan vad tragiskt. 
Sitta ensam i ens gamla lya och packa ner de få patetiska ting man äger och dricka öl. 
Men vad fan! 
På måndag kommer Magnil-släkten - okej, Marcus och mina svärföräldrar och hjälper mig. Hur fan jag ska få in allt mitt skräp i deras Mercedes och själv få plats samtidigt - det äro en gåta. 
(Hm. Lade märkte till att det blev en del svordomar i detta inlägg. kan bero på att jag har väldigt ont i ryggen) 

Nu ska jag slänga in pizzan i ugnen och plocka ner min minnesvägg. 
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0