Uppskattat!


Fick svarsmejl på möbel-mejlet.
Faaaaan vad glada dom blev. Och att jag till och med lämnade Tvn. Fan vad glad jag blev nu.
Karma here I come!

Har rensat ut båda mina 2 walk-in graderober. Står trasiga kartonger och påsar fyllda med skräp överallt. Mjä - har ingen lust! Har inte ens orkat bläddra mig igenom Illusterad Vetenskap än...
He he tog Vecko-Revyn och nya H&M-katalogen istället =)

Trött trött och så börjat det skymma ute. Ska nog ta mig en redig promenad med Håkan Hellström senare och sen ta en lång varm dusch - det borde fixa nattsömnen.
Konstigt att sova utan älskling dock! Han sa att han saknade mig förut... Ha ha, då hade jag bara varit borta i några timmar plus att han ändå var på jobbet. Hoppas han saknar mig mer dessa dagar ;)

Nu ska jag gå och göra något konstruktivt, får komma på exakt vad senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0