Stronger than Jesus


A Camp - Cult of Luna (regards Charlie) - Franz Ferdinand - Gossip - ERIK HASSLE -
The Killers - KINGS OF LEON (wiiieee) - Markus Krunegård (måste höra "Jag är en vampyr") -
Mando Diao - Sonic Syndicate - The Sounds - Anna Ternheim - Timbuktu - Thåström
= Bara några jag ska se på Hultsfred.

På Frid & Kärlek blir det

Håkan Hellström (såklart!) - Kleerup - Laakso - Laleh - Lykke Li -
Moneybrother - Mötley Crue - Opeth - Pain - Pete Äckel Doherty -
Sophie Zelmani (regards Mammie& Papi) - Soundtrack of our lifes -
och sist men inte minst Turbonegro - bara för att Hank von Äckelgubbe var snäll nog att missa mig när han kastade öl på Putte i Parken.

Sitter på Bibblan, precis tränat stenhårt i lite över en timme. Märkligt, har knappt hållt efter alls med träningen de dryga 2 veckor jag varit borta men ända hade jag bättre kondition och uthållighet idag än vad jag hade innan! Underbart!

Ja intervjun imorse gick HUR BRA SOM HELST! Jag fick typ jobbet.
Ja, jag skulle fått jobbet om det inte hade varit så att jag är arbetslös.
Detta jobb var nämligen något man kombinerade med annat halvtidsjobb eller studier.
Så tjofaderittan hejdå! Men! Hon Linda där på Uniflex var skittrevlig och sa att när jag väl börjar plugga ska jag bara slå en signal så har jag jobb =) Och de kommer ju höja fribasbeloppet nästa år, när jag börjar plugga. Perfekt inte sant? =)

Snart blir det att promeniska hemåt i det vackra vädret och utfodra sig själv. Sen blir det bara slapp under dagen med Henning Mankell. Man kanske skulle ta och höra av sig till folket häromkring att man kommit hem igen? På nått sätt känns det som att jag inte orkar... ;)

Aja, ha det gött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0