Ledig dag


Japp, sov lite halvdåligt... Svårare än man tror att vänja sig vid att sova ensam.
Lyckades efter många om och men i alla fall, och drömde helmysko..
Häromdagen drömde jag att världen gick under - vi var i ett hus som helt plötsligt rämnade och bröts i bitar.
Och inatt drömde jag att jorden var invarderade av typ orcher, men de var de goda killarna för det fanns andra äckliga varelser också som frätte om man rörde dem (måste ha fått det från Alien eller nått)

Antar att den freudianska tolkningen skulle vara att jag just nu står inför en stor förändring som jag tycker liknar att mitt liv tar slut / är över (jaa, det var ju typ så det kändes tills för någon dag sen). Därför drömmer jag om att jorden går under osv.

Anyway. Igår mötte jag Virre, sen gick vi hem till mig och drack kaffe och snackade och kollade på gamla bilder. Var rätt skönt. Marcus har lånat Johans lägenhet och kommer väl hem ikväll eller nått tror jag. Nu har man fått en försmak på hur det kommer vara att bo själv här. Inte farligt alls faktiskt.

Idag fick jag första sms där det stod "kram" istället för "puss". Wierd.



Då var det du och jag igen då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0