FBK vidare - lycka?


Satt och kollade hockeybloggen igår vid tio när jag fick veta att det blev sudden. Hm, mycket liknande avslut som LHC fick med SAIK. Som vanligt gick Färjestad vidare. Till final.
Med min tur så vinner de hela skiten. Suck.

Så varför är jag inte glad för FBKs framgångar? Jag bor ju trots allt i Karlstad.
För att de är bättre än LHC, denna säsong i alla fall. Det suger! Jag vill att mitt lag ska vara bäst he he.
Dessutom har jag inte acklimatiserat mig till att se mig själv som Karlstadsbo. Inte i själen i alla fall. Kommer alltid att hålla på Linköping, och dessutom tycker jag att FBKare är så otroligt självgoda och druga. Fast det kan ju vara mitt otroligt osporstsliga ego som talar. Slutsats - kul för er, men inte kul för mig.

Idag är det i alla fall våri Linköping igen. Drack första koppen kaffe på balkongen i solsken. Underbart!
En annan tanke som maler och maler...
Var tog mitt liv vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0