Äntligen färg !

Fick tag i Mats på Akelius o ska ÄNTLIGEN få nya tapeter :) han berättade att han drömmer mardrömmar om tapeter numera, men vad fan - jag drömmer mardrömmar om Marcus gamla fula tapeter som sitter på mina väggar. Han gav sig till slut så nästa vecka ska jag in o välja nya :) var på möte med Inger på Arbetsförmedlingen idag. Det gick hur bra som helst - jag har typ tusen järn i elden just nu o hela året framöver. Fick äntligen in ansökan på KomVux också. Tydligen har jag redan allt jag behöver, men jag vill söka in till Informatörsprogrammet utan några IG, o med bara toppbetyg o minst en 1.2a på högskoleprovet :) Matte B, Webbdesign o Photoshop blev det - respekt till IP :-D nu kaffe! Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0