Ni ska inte tro!



.. att det blir sooooommmaaaar!

Ha ha nej. Blev lite fel där.

Ni ska inte tro att jag missat nyheten om Kent-boken som kommer ut i mars nästa år.
Den kommer se helt FAB ut på min hylla tilsammans med alla andra Kent-klenoder - ha ha låter som värsta stalken! Äh vaddå Jockes avslitna hårtuss och Sami sura gamla strumpor, de kanske blir värda en del pengar i framtiden ?? (ha ha ha ha ha I crack myself up).

Dagen har varit ganska effektiv faktiskt.
Johan var på jobbet idag och vi jobbade ner alla ärenden idag - swell!
Dessutom bjöd våra kära B2grabbar på smörgåstårta, vilket var helt perfekt eftersom jag inte hade med mig lunch =)

Hann till och med köpa julklappen till glöggkvällen på fredag! Den blev faktiskt ganska bra. Men eftersom jag har nyfikna kollegor som kikar in här så kan jag ju inte avslöja vad det är ;)
Grabben var dessutom på IKEA och köpte lite grejer åt mig, bland annat en snygg matta som ligger så fint här nu. Nöjd!

Fått mat i magen, träffat GB lite också och fick skjuts hemma så jag var hemma KVART ÖVER SJU. Damn. Personligt världsbästa.

Nu ska jag ta och slänga mig i duschen och sen göra lite pedikyr och mysa runt i de otroligt fula tiokronors-tofflorna från Ikea =)


Den här är redan min!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0