En ganska aktiv dag


Jahopp!

Måndag, en för många ångestframkallande dag!
Så även för mig, men inte denna måndag.

Befinner mig ju i Vetlanda och har semester.
Idag har jag och mamma varit och handlat golv till deras kök, vi har handlat städgrejor (mamma har ett städ-företag), varit på utvecklingssamtal hos lillebror (Wictor 10 år), strosat runt i diverse blomaffärer, handlat massa mat och gjort Apoteket =)

Just nu är alla ute och leker, jag har precis gjort egen potatismos till Wicke och håller på att laga ungstekta potatisklyftor med örter i ungnen nu =) Älsklings recept!


En bild på mig & Johannes, här 7 år - tagen av Annelie



Jag & Jojo för ca 1 månad sedan. Hur han har växt!

Kl 7 imorgon bitti ska vi befinna oss på sjukhuset. Skönt ändå att operationen blir tidigt på dagen, så man hinner se mammi vakna upp ordentligt och så innan jag åker hem på onsdag vid två!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0