En lördag med shopping, öl-jakt & korv med bröd



Tjo!

Kom till Vetlanda strax efter tio igår, då blev det lite häng, kök-spaning och snack.
Idag har jag och brorsorna varit i Vetlanda och shoppat 10-årspresent till Wicke, sen missade vi systemet så vi ringde massa samtal och åkte en bra bit ut i skogen ledda av en röd volvo, till slut fick vi i alla fall tag i en platta =)

Sen har vi ätit korv med bröd, fikat, hälsat på hela släktet som är här för att fira Alices 9-årsdag, och nu har jag sedan en stund tillbaka chattat med en av mina allra bästa vänner sen gymansie-tiden Annelie
Vilka otroligt fina minnen vi har, och det är så skönt att man efter flera år utan kontakt kan sitta och snacka som vanligt =)


Annelie & jag midsommar 2005. Världens finaste tjej!

// J

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så söt du är :) Var jätte roligt att prata med dig igår...Vad fint ni får det hemma, såg bilderna på bloggen =)Kram. /Annelie

2010-04-18 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0