Semesterdag

Tjo!

Dagen började inte bra. Älskling väckte mig vid halv tio-tiden, och jag hoppade direkt in i duschen (har seriöst haft håret i en knut på skallen i en veckas tid och inte hunnit tvätta det) och tänkte götta mig med en riktigt lång och skön dusch. Slutar med att grabb knackar på och måste på toa. Arrgghh! Ut & vänta på att han ska bli klar, sen luktar det som ett smärre gasverk när man kommer in igen.
I alla fall, lyckades kleta in lite bus och föna håret, men jag kan säga att mitt morgonhumär inte är att leka med. Speciellt inte när man blir väckt OCH blir avbruten!

I alla fall, lite pul här hemma, sen drog jag och sambon ner på stan där vi har druckit kaffe i solen, shoppat, strosat runt lite, åt en god kyckling-curry-baugette på Sjökvistens och handlade lite grejer till tacos ikväll =) Har varit allmänt övertrötta och skrattiga ♥

Vardagsrummet är nästan klart, minus all elektronik, eftersom sambon aldrig får arslet ur vagnen och fixar dreten (by the way, damn vad jag börjat prata värmländska de senaste dagarna!) men förhoppningsvis ska man väl kunna tjata till sig så att vi har tv i sovrummet under kvällen i alla fall.
Hittade kamerasladden också! Här kommer lite bilder (ganska dålig kvalitet men ändå) från sovrummet än så länge :











Bara ÄLSKAR vår fondväggen, den är så lyxig.
Och en bild från vår mysiga öppna spis!


Och nej, vi ska inte ha baren i öppna spisen =)


Kommer fler bilder under kvällen, nu ska jag dricka upp kaffet, njuta av Kent-musiken som spelas på radio och försöka rensa upp mer här.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0