Funderare



Mjaha, imorgon är det fredag! Woho!

Helgen kommer spenderas på ett väldigt low-key sätt. Typ: Filmkväll/ölkväll imorgon, tvätta-städa-slappa-kväll på lördag och antagligen en likadan sådan dag på söndag. Awesome!
Det är ju minus tjugo ute och lär bli värre i helgen, så jag gör helst allt jag kan för att stanna inomhus och mysa.

Börjar fundera på det sedvanliga denna tid på året. Nämligen vad jag ska göra på min födelsedag.
Vill jag ut på middag, gå på bio, ha fest med utgång ? Jag vet inte.
Har ju ALLTID haft födelsedagsfest, men det känns som att alla man känner är iväg den helgen. Dessutom såg det inte ut som att nån hemifrån skulle upp heller... Blir knäpp!

Nu blir det strax träning och sedan mer läsning :) Kanske ett skönt varmt bad senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0