INK



Hola!

Jisses, vad seg jag är!
Borde vara piggare än igår eftersom jag spenderade mest hela dagen i soffan igår. Idag har jag åtminstone varit ute och promenerat, handlat, städat osv.

Men det är ju trots allt söndag och 3e advent. Vilket innebär att jag fyller år om en vecka! Iaks!
Detta år är nog första gången i mitt liv som jag inte ser fram emot att fylla år. Trist att fylla äldre.
Det innebär att jag numera måste betala vuxenpris på tåg och bussar... Tur att jag inte är ute och reser så ofta ;)

Sitter fortfarande och funderar på hur jag ska göra nästa helg.
Har ju bjudit lite folk över, men jag vet inte om jag vill ha en chill kväll med några öl, eller om jag ska gå all-in och gå ut och dansa. Eller om jag ska skita i allting, hyra massa bra filmer, beställa hem god mat och ta en lugn kväll med vapendragaren... Vilka beslut!

Nu till veckan är det kvällsjobb som gäller. Imorgon är det ju Lucia också, vilket innebär att vi kommer bli lussade på jobbet imorgon! 
Utöver det är det tvättstuga, julklappsletade, skriva-och-skicka-julkort, komma på och baka någon typ av tårta samt bestämma sig inför julafton som kommer ockupera min tid i veckan.

 


Nu blir det fortsatt häng i soffan framför TVn! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0