Dagens



.. Finaste: Grabb hade gjort fläskfile-middag med en folkis OCH köpt en påse Djungelvrål till mig nu när jag kom hem vid elva. Naw. Den grabben känner mig =) Tack!

.. Segaste: Att bli väckt kl 8 imorse av en lampa rakt i huvudet, för att grabb råkat välta ut ett glas vatten på golvet och fick panik att torka upp det. Jag blev skitförbannad och mitt morgonhumör gjorde sig påmind. Förlåt älskling! ;)

.. Roligaste: Att höra mina kollegor (och föredetta "elever") Jessica och Lindas vrickade diskussioner och samtalsämnen när det är lugnt på jobbet på kvällarna.

.. Pirrigaste: HÖGSKOLEPROV.

.. Seriösaste: En tjej ringde på lägenheten idag, så lördag ska den visas upp. Buuhuu, min fina lägenhet! Dessutom - på lördag middag med svärföräldrarna. (Seriöst)

.. Längtan efter: Att flytta ihop. Våren och sommaren. Mamma. Pappa. Syskonen. Festival! SEMESTER.

.. Jobb: M y c k e t. Jobb.

.. Överraskning: Hur otroligt vacker min högsta chef är. Märkte det på riktigt idag.

.. Nöjdaste: Att det GÅR att göra Hollywood-lockar med min nya plattång. Man var bara tvungen att öva in knixen. Och att jag är leeeedig imorgon!



Aaah! Fattar ni att lilla lillebror Jojo bara är 13 år. Ser fan ut som 16 haha!



Minsta lillebror Wictor showar deluxe ! =)


Nyblivna 18-åringen Max. Fast du kommer alltid vara 12 i mina ögon ;)


Den HÄR bjuder vi  på, eller hur brorsan! HAHA

Näää, nu ska jag fortsätta slappa här jämte en nyduschad grabb.
Åh så gött att vara ledig imorrn =)

Ha det superbt!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0