Äventyr



Oj oj, det var mycket länge sedan jag uppdaterade här!
Sorry för det, men mitt mobila internet har strulat och det har tagit hundra år att ens komma in på en sida.
Sen var jag sjuk, jobbet och helgen spenderades i Vetlanda med massa skoj - så jag har inte haft tid helt enkelt =)

Kom hem för bara en stund sedan efter 5 timmars bilfärd med bror.
Jag har så himla ont i halsen och en nasty hosta - tänk att man lyckas bli sjuk igen. Eller jag var väl inte helt kry innan men att det gick och blev värre igen =/
Inte mycket att göra åt, imorrn är det jobbet igen och jag jobbar kväll, har tvättstuga tidigt imorgon bitti och i och med att jag nu har tid att träna så blir jag så sur att jag är sjuk!

Helgen var väldigt rolig, vi firade Max som fyllt 18 år. Har massor av bilder som jag ska lägga upp, om kamerajäveln vill starta någon gång !

Nu ska jag bara mysa och götta mig och njuta av att vara hemma igen.
Hoppas ni haft en trevlig helg!


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0