Doften av skog



Tjo!

Ah, vilken dag!
Jobbdagen gick bra, kände att jag hade bra energi idag efter morgonens cykeltur och det fina vädret!

Middagen som bestod av kycklingsallad stod på bordet när man kom hem, he he, sen smälte jag maten innan jag drog iväg cykeln till gamla spåret på Sommarro. Mina gamla kvarter =)

Powerwalkade i en timme ungefär, damn det kändes.
Och så sjukt fint, massor av vitsippor överallt, grönt, pissmyror och insekter (mja de hör ju sommaren till).
Varmt som fan, säket 20 grader nu på kvällen efter att solen gått i moln.
Sen tog jag vägen förbi älven, och det var som en jävla idyll. Såg till och med folk som badat.

Fattar inte, sommaren kom ju på en dag!
Nyss var det ju kallt ute... Fast jag klagar inte - är som allra lyckligast på våren/sommaren!

Hemma drog jag lite hederligt gammal funkträning (eftersom jag bojkottar mitt kassa gym), lite stretch och sen en välbehövlig dusch.
Och nu kan jag slappa framför tv'n hela kvällen ♥









Lite bilder från hemmet. Som nu börjar komma iordning på riktigt =) Vårt röda kök med nytt fräscht kakel, gästrummet, matplatsen och mitt favoritrum sovrummet.




Nu blir det spoilers från TB S3! Beställde böckerna för några dagar sedan från Adlibris som fått ny leverans =) *Wie 2-0 mål till Sverige i hockeyn nyss! * Hoppas de kommer dennna vecka!


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0