Konstigt


Konstig dag idag.
Vaknade imorse av sjuka drömmar, bla att min ena bror berättade för mig att han hade HIV??! What liksom!

Dagen har bara innehållit förberedelser, och inte så mycket mer.
Imorgon kommer det viktiga personer och det är mycket som ska visas, och mycket som hänger på att allting kommer fram rätt. Så det känns som en dag innan en viktig dag. Ni vet ?

Väntar annars fortfarande på min TV, har gjort mitt kök ännu vackrare, läst ut alla Roslund&Hellström-böcker jag beställde sist, är allmänt uttråkad och längtar till fredag som förhoppningsvis kommer spenderas hemma hos mig med en Emil, middag, öl och en ny TV. På lördag blir det fest bos grannen med fina kollegor och annat folk, samt utgång. Var länge sedan sist.

Så jag hoppas torsdag och fredag går snabbt nu!




Och jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Jag ska köpa batterier till kameran. Jag tycker också en blogg utan bilder är trist.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0