Fucking greek


Herregud... Sitter och kikar på bredband via fiber som pojkvännen tjatar om att jag ska ha. Vilken djungel, och fan vad krångel. Rena grekiskan! Får se om jag får tummen ur ...

Annars sitter jag just nu soffan framför TVn i nya lyan och pustar ut med en öl efter en hård arbetsdag. Är sjukligt trött efter föregående veckas, städ, packning, flytt, jobb och stress. Som tur är så är det bara 2 dagar kvar till långledigt. Då ska jag sova!

Och sätta upp hyllor, spegel, packa upp alla kläder, smågrejer, tvätta ... Haha ja, småpillet man liksom inte mäktar med när alla möbler osv är på plats.

Utöver det så blir det fredagsmys, grillning och fest på lördag och massa annat slapp. Hoppas bara jag slipper bli förkyld... Nyst som en galning idag. Eler magsjuk, som går på jobbet, uäck !

Gick hem från jobbet vid 20-tiden idag. Vilket underbart väder vi har! Fick en sådan festival-feeling... Det liksom låg i luften, känslan. Längtar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0