Obliviate



Första dagarna på jobbet har gått bra. Mycket att göra med det funkar.

Annars är det mycket i skallen just nu. Som inte riktigt vill komma ut heller.
Jag har en plan, jag ska bara sätta den i verket.

Jag tillbringar min övriga tid mest under täckena och läslampan; inne på femte boken av HP nu. Googlar och läser om Rowling, Radcliffe, Watson och Grint - som för övrigt gjort sjukt roliga filmer som jag MÅSTE få tag i, dels Driving Lessons och Wild Target.

I helgen blir det tjejmiddag, och sista helgen i månaden är det grillfest hos Jonas i Linkan. Utöver det ska jag inte göra ett smack de närmaste veckorna hade jag tänkt.

Lever mest i något av en drömvärld som jag inte orkar ta mig ur, för livet i allmänhet är så trist att om jag inte aktar mig så gör jag något tokigt; som att säga upp mig på stört, ta ett plan till Australien och bosätta mig på en strand.

Så tills vidare finns jag på Hogwarts, och i ett gammal sekelskifteslägenhet nära Trädgårdsföreningen i Linköping; i varma, ljusa, underbara sommardagar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0