Långhelg



Yes !
Färdigjobbad fram tills på måndag och det är bara så sjukt härligt.

Jag fick lägenheten jag talade om ! Igår ringde de och frågade om jag var intresserad. Haha fan vad jag skuttade fram när jag pratat klart med dem. 15 april är det inflytt, och då får jag nya fräscha tapeter och nya vitvaror och dessutom inget krångel med dubbla hyror.
Så nu har jag tre veckor framför mig med pirr i fingrarna, jag vill inreda och planera och göra mysigt.
Det kommer bli så jävla underbart att bo så nära stan. Gym, krogen, plus att nästan alla mina vänner bor inom några hundra meters avstånd.

Lite ändring på helgen blev det dessvärre.

Imorgon ska jag hänga med min vapendragare, sedan blir det filmmys med grabben.
På lördag blir det förhoppningsvis lite party! Måste ju fira...!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0