24/7

Dygningen går rätt bra. Fast kl är bra tre och det brukar bli som jobbigast vid sju, åtta-snåret. Men det ska jag nog fixa!

Har haft en M. Night Shyamalan kväll, blev så sugen på Signs. Och efter den var jag tvungen att se The Sixth Sense - båda filmer man inte sett på evigheter!
Nu blir det strax The Happening, som jag faktiskt inte sett förut. Sjukt bra regissör/director/writer!!

Sedan har jag första boken av Kepler som jag började läsa igår, efter att jag fick nya Eldvittnet av älskling i helgen. Underbart när det gått några år sen man läst en riktigt jäkla bra bok, man får uppleva om allting.

Imorgon står träning, solning och fika med Bruno, gosa med lilla finvalpen och dricka massa kaffe. Vid åtta tänkte jag gå och handla mjölk till morgonkaffet och kickstarta dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0