Nystart

Idag har jag:

- Gått upp svintidigt, kl 06:55
- Köpt ett träningskort på Friskis&Svettis
- Tränat
- Varit nära på att avlida/svimma/kräkas pga ovan att träna
- Storhandlat
- Åkt taxi från affären & hem för att jag inte orkade släpa på kassarna
- Haft ämnesintroduktion på förmiddagen
- Ätit en banan & en kopp kaffe i en soffa i Långhuset (min lunch)
- Lyssnat i 2 timmar på kursintroduktion på eftermiddagen
- Kommit hem, slängt i mig mat & börjat läsa om Hitler

En alldeles fantastisk dag av studentlivets glamour... Är en aning trött & stel nu. Får bli en tidig kväll - imorgon är jag ledig med ska träna, städa, tvätta & börja plugga lite. Yeehaaa!

Fick för övrigt ett anonymt meddelande i postfacket igår, ett hjärta med texten Lämna dina bekymmer. Hmmmmmm....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0